דפים

יום שלישי, 20 באוגוסט 2013

כיצד ימי גיבוש תורמים לפיתוח מנהלים?


מנהלים לא מגיעים לעולם מצוידים בשלל תובנות ניהול אלא גם הם צריכים ללמוד ולהתעדכן מדי פעם בנעשה בעולם העסקי,להכיר את העובדים שלהם יותר. כיצד הם יכולים לעשות זאת? באמצעות ימי גיבוש. פיתוח מנהלים באמצעות ימי גיבוש יכול לתרום רבות למנהלים ולגלות להם עובדות חדשות על העובדים שלהם.

לפתח יכולת ניהולית
במסגרת תפקידם מנהלים נדרשים להנהיג ולנהל את צוות העובדים עליו הם מופקדים במסגרת שעות העבודה. לא אחת הם נדרשים לכבות שריפות, מה שמונע מהם לעסוק בעבודה השוטפת, וכן להכיר ביכולות של צוות העובדים שלהם. כאן נכנס לתמונה פיתוח מנהלים תהליך בו מעצימים את המנהל, מה שעשוי להגביר את האפקטיביות בעבודה. ימי גיבוש נחשבים לאחת הדרכים הטובות ביותר בהן המנהל יכול לגלות דברים על עצמו שלא ידע קודם לכן וליישם אותם בעבודה.

ימי גיבוש יסייעו  למנהלי  לשפר את היכולת הניהולית, לפתח תודעה ויכולת שירות, חשיבה יצרתית ופתרון בעיות, ניהול זמן יקר, התמודדות עם מצבי לחץ וקונפליקטים, והנחיית צוותי העבודה, כך שחברתכם תהפוך לחברה משגשגת, פרודוקטיבית ויעילה.

ימי גיבוש הם דרך נפלאה באמצעותה המנהלים יכולים להיחשף צדדים אחרים של העובדים שלהם. כולנו עובדים מהבוקר עד הערב בניסיון להשלים כמה שיותר משימות. גיבוש מהווה הפסקה עבור המנהלים ובזמן הזה הם יכולים לעצור את הכל ולראות את העובדים שלהם מזווית אחרת.ימי גיבוש הם הזדמנות עבור המנהלים להביע את הערכה שלהם כלפי העובדים, מה שלא תמיד מתאפשר להם במסגרת העבודה.בסופו של דבר עובד שמעריכים את העבודה שלו יגיע לעבודה חדור מוטיבציה וכך ישתפר בתפוקה שלו.

 איזה פעילות ניתן לעשות?
כיום ניתן לבחור פעילויות רבות אותן ניתן לעשות במסגרת יום גיבוש החל מטיולי ג'יפים ובין אם ספא. לא משנה מה המנהלים יבחרו הם יסיימו את היום הזה כאשר העובדים שלהם  חדורי מוטיבציה וכך יוכלו להגדיל את תפוקת העובדים. כל פעילות גיבוש מצריכה פיתוח מנהיגות ותקשורת חברתית, דברים שמנהלים לא תמיד יודעים כיצד להתמודד איתם בקרב עובדים.

לסיכום, פיתוח מנהלים לא חייב להיעשות רק במשרד סגור אלא גם במקומות פתוחים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה